Käyttöehdot

Ostosopimus / sopimuksen tekeminen

Ostosopimus tulee voimaan heti, kun tilauksesi täysi maksu on vastaanotettu ja hyväksytty.

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron, toimituskulut ja mahdolliset tullimaksut. EU:n ulkopuolisiin maihin toimitettaessa mahdolliset lisäkulut ilmoitetaan kassalla ennen tilauksen hyväksymistä. Carpet Avenue pidättää oikeuden muuttaa hintoja valuuttojen vaihtokurssien vaihtelun sekä maailman mattomarkkinoilla tapahtuvien muutosten vuoksi.

Toimitus

Toimituksemme kuljettaa UPS ja DHL.

Arvioitu toimitusaika on noin 2–5 arkipäivää ja kotiinkuljetus tapahtuu arkisin klo 09.00-17.00 välillä.

Yksi toimitusvaihtoehdoista on aina maksuton EU:n sisällä. Lisää toimitusvaihtoehtoja on tarjolla kassalla, joten voit valita sinulle sopivimman vaihtoehdon.

Postilokerot

Huomioithan, että emme pysty toimittamaan postilokeroihin.

Palautusoikeus (30 päivää)

Varmistaaksemme, että olet täysin tyytyväinen tilaukseesi, tarjoamme sinulle 30:n päivän täyden palautusoikeuden. Tämä antaa sinulle oikeuden palauttaa matto/matot meille 30:n päivän kuluessa tilauksen toimituspäivästä ja saada rahat takaisin. Kaikki hyvitykset suoritetaan samalla tavalla kuin alkuperäinen maksu vastaanotettiin. Palautetun maton on oltava samassa, muuttamattomassa ja käyttämättömässä kunnossa kuin se oli vastaanottaessasi sen, jotta olet oikeutettu täyteen hyvitykseen. Kuljetusvaurioiden välttämiseksi pakkaa matto samalla tavalla kuin se oli pakattu, kun se toimitettiin sinulle.

Palauttaminen

Jos haluat palauttaa maton, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi ohjeita ja lisätietoja. Asiakkaana sinä olet vastuussa siitä, että matto palautetaan varastollemme moitteettomassa kunnossa.

Kun matto on palautettu ja tarkistettu varastollamme, hyvitämme maksun sille luottokortille tai pankkitilille, jota käytettiin ostohetkellä.

Jos matto palautetaan ilman Carpet Avenuen myöntämää asianmukaista lähetystarraa, asiakas on vastuussa kaikista aiheutuvista kuluista, kuten lähetyskustannuksista, sekä muista mahdollisista tuontimaksuista tai -kuluista.

Jos mattoa ei palauteta samassa kunnossa kuin se lähetettiin, palautusta ei hyväksytä. Tällöin asiakkaalle ilmoitetaan ja häneltä kysytään, haluaako hän, että matto/matot lähetetään takaisin hänen omalla kustannuksellaan.

Yritykset EU:n sisällä (arvonlisäverottomat tilaukset)

Kaikki verkkosivustolla näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron. Muussa EU-maassa kuin Saksassa arvonlisäverorekisteriin rekisteröity yritys, joka voi ilmoittaa voimassa olevan EU:n arvonlisäveronumeron, on vapautettu arvonlisäveron maksamisesta. ALV vähennetään automaattisesti, kun olet kirjautunut sisään tai luonut asiakastilin ja ilmoittanut voimassa olevan EU:n alv-numeron. Huomaa, että toimitamme vain siihen osoitteeseen, johon yritys on rekisteröity.

Voit tarkistaa, onko arvonlisäveronumero voimassa seuraavasta linkistä: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

Maksuehdot

- Luottokortti

Kaikki luottokorttimaksut (VISA/MasterCard) hoitaa yhteistyökumppanimme Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi.

Tiedot siirretään turvallisesti salatun linkin ja SSL-suojatun yhteyden kautta. Carpet Avenue ei koskaan tiedä tai tallenna mitään korttisi tai tilisi tietoja.

- Lasku: "Vastaanota ensin. Maksa myöhemmin" - Klarna

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla: Vastaanota tuote ensin. Maksa myöhemmin (14 päivän sisällä).

Voit maksaa jopa 14 päivän kuluessa ostoksen lähettämisestä ilman lisämaksuja. Jos päätät maksaa laskulla, Klarna suorittaa rutiininomaisen luottotarkistuksen ja ristiintarkastuksen henkilökohtaisista luottotiedoistasi.

Seuraavissa maissa asuvat asiakkaat voivat halutessaan maksaa laskulla:

Ruotsi, Tanska, Suomi, Saksa, Itävalta, Alankomaat, Iso-Britannia.

Henkilötietojasi käsitellään vallitsevan tietosuojalain ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Klarnan käyttöehdot löytyvät täältä.

- Kuukausimaksut: "Slice It" - Klarna

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme mahdollisuuden maksaa joustavissa kuukausierissä. Erämaksu maksetaan kunkin kuukauden lopussa sen jälkeen, kun Klarna on toimittanut erillisen kuukausittaisen laskun. Lisätietoa Slice it -maksutavasta, mukaan lukien maksuehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kulutusluottotiedot, löytyvy täältä.

Ruotsissa, Saksassa, Tanskassa, Suomessa ja Isossa-Britanniassa asuvat asiakkaat voivat maksaa kuukausierissä.

Jos valitsit maksutavaksi laskun tai erämaksun, Klarna suorittaa rutiininomaisen luottotarkistuksen ja ristiintarkastuksen henkilökohtaisista luottotiedoistasi.

- Suoraveloitus

Kaikki suoraveloitukset hoitaa yhteistyökumppanimme Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi. Tililtäsi veloitetaan vastaava summa tilauksen lähettämisen jälkeen. Klarna ilmoittaa päivämäärän sähköpostitse.

Huomaa, että suoraveloitus on käytettävissä vain silloin, kun luottotiedot ovat kunnossa. Tätä varten välitämme tilauksen käsittelyn aikana tietosi Klarnalle osoitteen ja luottotietojen tarkistusta varten.

- Pankkisiirto

Carpet Avenuen asiakkaana voit maksaa pankkisiirrolla. Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen, josta näet pankkitietomme. Ilmoita tilausnumerosi viitteenä maksaessasi pankkisiirrolla. Lähetämme mattosi heti, kun olemme vastaanottaneet täyden maksun.

Maksusi tulee olla pankkitilillämme 5 päivän kuluessa, tai muuten tilauksesi peruutetaan.

Takuu

Tarjoamme takuun kaikille meiltä ostetuille tuotteille. Takuu on voimassa yhden ajan vuoden maton toimituspäivästä lähtien. Takuu on voimassa ainoastaan silloin, kun matto on ollut tavallisessa koti-/arkikäytössä. Jos takuuvaatimuksen yhteydessä katsotaan, että mattoon on kohdistunut väärinkäyttöä tai kohtuutonta kulutusta (tahroja, kemikaaleja, ulkoisia vaurioita, lemmikkien jälkiä, huonoa käsittelyä), asiakas on itse vastuussa korjauksista aiheutuvista kuluista. Asiantuntijamme tutkivat maton ja selvittävät vaurioiden syyt. Asiakas maksaa kaikki toimituskulut takuuhuollon ja -korjausten yhteydessä.

Aitoustodistus

Takaamme, että toimitettu matto on käsinsolmittu ja vastaa verkkosivuillamme olevaa kuvausta. Jokaisen käsinsolmitun maton, jonka arvo on vähintään 400 euroa, tilauksen mukana lähetetään allekirjoitettu aitoustodistus. Jos haluat saada alle 400 euron arvoisen maton mukana aitoustodistuksen, toimitamme sen mielellämme pyydettäessä.

Virheet/vahingot toimituksen yhteydessä

Jos tilauksessasi on jotain vialla toimituksen yhteydessä – saat väärän maton, vaurioituneen maton tai väärän lukumäärän mattoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Virhe tulisi ilmoittaa viimeistään 24 tunnin kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Jos tuotteen pakkauksessa on näkyviä vaurioita, kun se toimitetaan sinulle, älä avaa pakkausta. Jätä se koskemattomaksi, valokuvaa vauriot ja ilmoita asiasta suoraan kuljetusyhtiölle DHL/UPS.

Henkilötiedot

Kun teet tilauksen tai rekisteröidyt asiakkaaksi, pyydämme sinua antamaan joitakin henkilötietojasi, jotka tallennamme tämän yhteydessä. Tarvitsemme tallentamiamme tietoja käsitelläksemme tilauksesi loppuun sekä tarjotaksemme sinulle parasta mahdollista palvelua.

Carpet Avenue ei koskaan jaa henkilötietoja kolmansille osapuolille, lukuun ottamatta niitä tietoja, joita toimitus- ja maksukumppanimme tarvitsevat. Henkilötietojen käsittelyä koskevan saksalaisen lainsäädännön mukaan voit saada otteen kaikista sinua koskevista tiedoista, jotka me olemme tallentaneet. Jos ne eivät ole mielestäsi oleellisia, voit pyytää meitä poistamaan tai päivittämään nämä tiedot. Halutessasi otteen ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Yhteystiedot

Carpet Avenue, Brooktorkai 10, 20457 Hampuri, Saksa. Puhelin +49 (0) 40 593615410 Sähköposti: info@carpetavenue.com

Arvonlisäveronumero on DE 327707896.

 

Copyright © 2020 Carpet Avenue GmbH. All rights reserved.